borsten

Beslist.nl - Vergelijk bh's uit het ruime assortiment en bestel direct goedkope aanbiedingen.
Sabona Pink Ribbon - Met deze speciale uitgave voorzien van het Pink Ribbon logo steunt u Pink Ribbon
Op zoek naar Borsten? - Zoek Borsten in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Borsten
Start een campagne - jouw website over Borsten, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Borsten > Forum > Algemeen > leuke bh's voor cupmaat H
  Karin  1. Geplaatst op 07 juni 2007 om 20:48 uur     quote nieuw bericht email edit 

Nou mensen...ik heb cupmaat H en het is heel moeilijk om een leuke bh te krijgen in mijn maat.
Ik zou eens graag een leuke neckholder bh of een leuk bh met transparante bandjes in mijn cupmaat willen kopen maar weet niet of die wel in mijn cupmaat te verkrijgen zijn.
Weet hier iemand toevallig waar ik die zou kunnen kopen?

Linda  2. Geplaatst op 03 juli 2007 om 11:41 uur     quote nieuw bericht email edit 

ik heb ook erge moeite met het vinden van leuke bh's, ik ben 21 en heb een grote cup k. maar in die maat zijn er alleen model tent bh's te koop.

als iemand een tip heeft zou ik het graag willen weten!

Caro  3. Geplaatst op 18 mei 2008 om 09:23 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo,

Ben Caro 49 jaar jong
heb cup maat G of H ze zijn niet zo stevig meer als 20 jaar gelee.
maar heb mooie stevige borsten zei iemand geen theezakjes. .
Ben op zoek naar een goede bh liefst een push up bh.
ze hadden ze bij livera cup G 95 maar die cup is net wat te klein.
maar waren toen rond de 20 euro.
mijn boobies komen er net iets over heen dus loop iedere keer te sjoren dat ze weer in hun harnas gaan.
en het staat niet mooi.
Maar een push up zit ook lekker stevig.
heb prima donna bh gehad maar die beviel niet echt en vreselijk duur 125 euro.
wie weet waar je een fatsoenlijke bh cup G of H 95 kan kopen voor een redelijke prijs.
ps geile idiote mannen niet reageren geen intresse in die klojo,s

Gr Caro

Conny  4. Geplaatst op 13 juni 2008 om 00:52 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hoi meiden, ik ben zelf gezegend met een cup L, helaas en ik kan momenteel maar 2 behaas vinden in mijn maat .
Ze zijn van het merk Ulla en ze hebben een perfecte pasvorm.
Wel model oma of tent maar ja daar ontkomen wij met onze maat niet aan.
mijn moeder draagt maat 100 H en die kan altijd uitstekend slagen bij de magneet in Den Haag en bij Nicky's lingerie in Eindhoven voor hele sexy behaas.
De bandjes zijn altijd wel wat breder maar smalle bandjes of haltermodellen kunnen wij niet hebben, dat gaat alleen maar snijden in je nek of schouders.
Toen ik nog primadonna's paste had ik ook altijd hele mooie en Syl Design heeft ook hele mooie behaas, ze zien er wel altijd stevig uit en dat zijn ze ook.
Ik zou als ik jullie was zeker bij 1 van die 2 zaken gaan kijken want ze hebben heel veel keus in jullie maat en verder zou ik het eigelijk niet weten want ik ben het hele land al rond geweest.
Misschien Naron in Breda of Sandrabra in Utrecht maar die zitten qua maatvoering toch op cupje F of G als grootste maat en soms cup H voorzover ik me kan herinneren.
Veel succes met jullie zoektocht

Maxi  5. Geplaatst op 24 juni 2009 om 12:58 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 13 juni 2008 om 00:52 schreef Conny het volgende:
Hoi meiden, ik ben zelf gezegend met een cup L, helaas en ik kan momenteel maar 2 behaas vinden in mijn maat .
Ze zijn van het merk Ulla en ze hebben een perfecte pasvorm.
Wel model oma of tent maar ja daar ontkomen wij met onze maat niet aan.
mijn moeder draagt maat 100 H en die kan altijd uitstekend slagen bij de magneet in Den Haag en bij Nicky's lingerie in Eindhoven voor hele sexy behaas.
De bandjes zijn altijd wel wat breder maar smalle bandjes of haltermodellen kunnen wij niet hebben, dat gaat alleen maar snijden in je nek of schouders.
Toen ik nog primadonna's paste had ik ook altijd hele mooie en Syl Design heeft ook hele mooie behaas, ze zien er wel altijd stevig uit en dat zijn ze ook.
Ik zou als ik jullie was zeker bij 1 van die 2 zaken gaan kijken want ze hebben heel veel keus in jullie maat en verder zou ik het eigelijk niet weten want ik ben het hele land al rond geweest.
Misschien Naron in Breda of Sandrabra in Utrecht maar die zitten qua maatvoering toch op cupje F of G als grootste maat en soms cup H voorzover ik me kan herinneren.
Veel succes met jullie zoektocht

Op internet heb je echt meer dan genoeg keus, zelfs in hele grote maten.
Gewoon goed zoeken dus!
Cupje L kan ik me weinig bij voorstellen....

Rachid  6. Geplaatst op 12 juli 2010 om 09:46 uur     quote nieuw bericht email edit 

11

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Rachid op 12 juli 2010 om 09:49:40

Rachid  7. Geplaatst op 12 juli 2010 om 09:48 uur     quote nieuw bericht email edit 

11

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Rachid op 12 juli 2010 om 09:49:26

Ga naar:

Inhoud : JNvO
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy